dilluns, 5 d’octubre del 2015

BENVINGUDA

Quan vam tornar de les vacances d’estiu vam trobar un vaixell molt misteriós que  havia fet la profe Adriana amb molt d’amor.
Cada nen es va dibuixar a sí  mateix i es van enganxar a sobre del vaixell amb cinta adhesiva, després la profe ens va preguntar  quin desig voldríem per aquest any  i, també, va fer 24 boletes i els nens i les nenes havien de pensar una frase amb 24  lletres.      
                                                                                                                     La classe de cinquè   



DESITJOS PER AL PROPER CURS

També vam escriure els nostres desitjos per aquest proper curs. Els nens i les nenes de la classe van escriure el següent:

Sara: Desitjo no repetir cap curs.
Meriem: Desitjo que ni jo ni cap amiga meva mai  repetim.
Youssef: Desitjo no suspendre mai cap examen.
Aaron: El meu desig és no repetir.
Andrei: El meu desig és millorar les divisions.
Nalaya: No repetir cap curs mai.
Yassin: El meu desig és millorar la lectura.
Moha:El meu desig és no repetir cap curs.
Kevin: El meu desig és passar de curs .
Eric: El meu desig és passar de curs a 6è.
Júlia: Desitjo que  el meu cor sigui pur i mai insultar ni pegar.
Antonio:El meu desig és acabar l’escola i passar a quart de l’ESO.
Estela: El meu desig és no repetir i millorar la lectura.
Aitana: El meu desig és que mai ens barallem.
Agustín: El meu desig és no repetir.

  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada